Heeft u klachten over de dienstverlening van Helios Solutions dan kunt u dat bespreken met een van onze collega's.
Het kan zijn dat het niet lukt er persoonlijk uit te komen met één van onze collega's en u een derhalve een formele klacht wil indienen. In dit geval behandelen uw klacht volgens ons klachtenreglement. Deze download u hier.
Wilt u uw klacht schriftelijk indienen dan kan dat per post:
Helios Solutions t.a.v. Klachtencommissie
Lepelaar 66
9728 XE Groningen
of per mail:
klacht@heliossolutions.nl
U kunt ook via een vertrouwenspersoon uw klacht kenbaar maken. Uw gemeente heeft hiervoor één of meerdere vertrouwenspersonen aangesteld. Wilt u liever uw klacht via een vertrouwenspersoon indienen of bespreken, verwijzen wij u door naar het loket van uw gemeente.
Heeft u vragen over de klachtenprocedure, neem gerust contact met ons op.
Wij zijn voor spoed 24-uur per dag telefonisch bereikbaar.
Ons kantoor is open van dinsdag tot en met vrijdag van 9u tot 17u.
Bezoek adres: P.C. Hooftlaan 1a, 9721 JM te Groningen
Telefoon: 06 44 86 95 13
E-mail: info@heliossolutions.nl
Post adres: Lepelaar 66, 9728 XE Groningen
KvK: 71373721
AGB-code: 41412729