Heeft u klachten over de dienstverlening van Helios Solutions dan kunt u dat bespreken met een van onze collega's.
                                Het kan zijn dat het niet lukt er persoonlijk uit te komen met één van onze collega's en u een derhalve een formele klacht wil indienen. In dit geval behandelen uw klacht volgens ons klachtenreglement. Deze download u hier. 
                                Wilt u uw klacht schriftelijk indienen dan kan dat per post:
                                Helios Solutions t.a.v. Klachtencommissie
                                Lepelaar 66
                                9728 XE Groningen
                                of per mail:
                                klacht@heliossolutions.nl
                                U kunt ook via een vertrouwenspersoon uw klacht kenbaar maken. Uw gemeente heeft hiervoor één of meerdere vertrouwenspersonen aangesteld. Wilt u liever uw klacht via een vertrouwenspersoon indienen of bespreken, verwijzen wij u door naar het loket van uw gemeente.
                                Heeft u vragen over de klachtenprocedure, neem gerust contact met ons op.
Wij zijn voor spoed 24-uur per dag telefonisch bereikbaar.
                                   Ons kantoor is open van dinsdag tot en met vrijdag van 9u tot 17u.
Bezoek adres: P.C. Hooftlaan 1a, 9721 JM te Groningen
Telefoon: 06 44 86 95 13
E-mail: info@heliossolutions.nl
Post adres: Lepelaar 66, 9728 XE Groningen
KvK: 71373721
AGB-code: 41412729